Välkommen!

Jag som skriver heter Erika (25) och bor i Örebro med min Magnus (30) och vår son Wille (1). Just nu studerar jag till sjuksköterska på Örebro Universitet samtidigt som jag jobbar som croupier på lite olika krogar runt om i stan.

I denna blogg kommer du få läsa om allt livet har att erbjuda. Jag skriver naket och ärligt om det jag finner intressant och det kan vara allt från bebisbajs till livets största frågor. Hoppas ni kommer trivas!!

Ställ gärna en Fråga!

Besök

Följ gärna bloggen!

Blog Archive

Gillar du att tävla?

Om du tycker om tävlingar så finns det en sida som är fullproppad med tävlingar på nätet som du borde titta in på. Där finns även alla tävlingar som jag anordnar samlat. Så håll dig uppdaterad för att vinna fina priser :) Klicka på bilden.

Blog Archive

Använder Blogger.
lördag 3 december 2011

Julkalendern 2011-Lucka 3



För musen över bilden för att "öppna luckan" :)

Sponsor

Vuxenshoppen.se har försett tusentals kunder med erotiska leksaker sedan starten 2007! I butiken hittar du 330 olika erotiska vuxenleksaker till ett mycket lågt pris!

1 lott: Svara rätt på frågan.


Vad kostar denna Belladot?
Svaret finns hos Vuxenshoppen

2 lotter: Tipsa om tävlingen på din blogg eller facebook.
Använd dig gärna av bilden ovan.

3 lotter: Lägg till bloggen på Bloglovin
 Obs!
Skriv en ny kommentar för varje lott du tar. Glöm inte att lämna E-post samt länk till ditt blogginlägg eller ditt namn på Facebook så jag kan kontrollera. Därför måste din Facebook ha en öppen profil. Skriv även vilket nummer du blev som prenumerant på bloggen.

Avslutas
3/12 kl 23.59

Kommentarerna är dolda för att undvika Fusk.
 


68 kommentarer:

Christin sa...

1. Rätt svar är 149:-

Lott 1 :-)

Christin sa...

2. Har tipsat här:

http://inclination-to-buy.blogspot.com/2011/12/belladot.html

Lott 2 :-)

maria sa...

1 lott: 149 kr

mariathorsen@hotmail.se

maria sa...

2 lotter:
har bloggat
http://crazyminds.blogg.se/tavlingar/2011/december/julkalender-lucka-3-belladot.html

mariathorsen@hotmail.se

maria sa...

3 lotter la till dig på bloglovin igår men har ingen aning om vilket nummer det blev, skrev det i gårdagens kommentar

mariathorsen@hotmail.se

Bullmamman sa...

Just nu koster den 149 :- men ordinare pris är 379 :-
Håller tummar & tår att jag vinner, överraska mannen till julen ;)

Saralovdahl@hotmail.com

Sofie sa...

1. Den kostar just nu 149:- (Ord.Pris 379)

citcit.kuruyemis@gmail.com

Sofie sa...

2. Länkar pà min FB-logg
Sofie Lindholm
http://www.facebook.com/profile.php?id=100002006960138&sk=wall

citcit.kuruyemis@gmail.com

Sofie sa...

3. Följer redan pà bloglovin

citcit.kuruyemis@gmail.com

Hàller nu tummarna för denna härliga vinst <3

care69 sa...

Jag är med!
1. 149 kr

care69(at)live.se

care69 sa...

2. Är följare.

care69(at)live.se

Sandra Pettersson sa...

Hej!
Den kostar 149 kr och jag har tipsat på min FB: http://www.facebook.com/profile.php?id=100002390564570

sandralarsson73@hotmail.com

Lina sa...

Är såklart med !

Den kostar 149kr, fast ordinarie pris är 379kr.

Lina sa...

Följer redan dej på bloglovin !

Lina sa...

Länkar på bloggen !
http://janiiil.blogspot.com/2011/12/lucka-3-hos-unika-erika.html


johanssonlina84@hotmail.com

veronica sa...

jag vill jättegärna vara med.

svar: 149:- kostar den

veronicahedlund@hotmail.se

veronica sa...

jag har tipsat i bloggen

http://minbebis.com/blogg/inka/vinn-valfri-belladot/

veronicahedlund@hotmail.se

veronica sa...

jag följer dig redan på bloglovin

veronicahedlund@hotmail.se

Lili sa...

Jag är med.
svar:149 kr

mail:he-jasmine@163.com

Lili sa...

redan följ dig på bloglovin.

mail:he-jasmine@163.com

Myran sa...

Jag är gärna med i denna tävlingen! :)
Svar: Den kostar 149kr.

zebramyran@hotmail.com

Emma S sa...

Vill gärna vara med och tävla.
Den kostar 149 kr hos vuxenshoppen. :-)
/Emma S
emmsa_152@hotmail.com

Veronica sa...

Jag är med här kommer mina meddelanden =)

1 lott denna belladot kostar 149 sek

Veronica sa...

Har länkat till dig på min tävlingsblogg
http://tavlingarofreestuff.blogspot.com/2011/12/vuxen-paket.html

Veronica sa...

Jag gillar dig sedan länge på blogloving =)
Jag och 1 person till gillar detta på blogloving

veronica_jacobsson@hotmail.com

Nilma sa...

Jag är mer och tar 1 lott!

1. Den kostar 149:-

nilmablogg@gmail.com

EN MÖLNBOBOS LIV - MELVINS MAMMA sa...

Just nu kostar den 149kr

EN MÖLNBOBOS LIV - MELVINS MAMMA sa...

Har länkat här

http://molnboanna.blogg.se/2011/december/vuxenshoppen-312.html

EN MÖLNBOBOS LIV - MELVINS MAMMA sa...

Har bloggen på bloglovin sen förut

blogg@annakarlsson.se

Malin sa...

149 kr får man betala för den

stella Skoog sa...

Den kostar 149 kr :)

har länkat för 2 lotter:
http://fastfrusen.blogg.se/tavlingar/2011/december/belladot-avslutas-3-december.html

Jennysen sa...

Belladoten på bilden kostar 149:-. Jag har dessutom tipsat här: http://tavlingsbloggen.soclog.se/p/2011/12/?link=1322931503

Epost: jennysen81@gmail.com

Elin J sa...

Hej Hej klart att man är med!

Svar: Den kostar 149:- inkl moms.


*håller tummarna*

KRAM

Unknown sa...

Den kostar 149 kronor!

Unknown sa...

Följer dig redan på bloglovin gillade inlägget också! :D

Lindah sa...

jag är med. vilken adventsprerent det vore!!!

svaret är: 149kr

mail: litenmentuff@live.com

Lindah sa...

2. har länkat i bloggen här: http://tavlingstipsarna.blogg.se/2011/december/valfri-belladot.html#comment

mail: litenmentuff@live.com

ha en fortsatt trevlig helg!!

Ida sa...

379kr kostar den!

MVH
idapida@banck.se

Fröken svår sa...

1.Jag är gärna med. Den kostar 149:-

rockbarnettavlar@hotmail.com

Fröken svår sa...

2.Jag har tipsat;
http://barajagochmin.blogspot.com/2011/12/tavla-hos-unika-erika.html

rockbarnettavlar@hotmail.com

Fröken svår sa...

3.Jag följer redan på bloglovin (du har 94 pren just nu). Jag har gillat inlägget.

rockbarnettavlar@hotmail.com

Linda J sa...

Jag är gärna med och tar en lott. Svaret är 379kr.
Linda J lolinondoda@spray.se

Debbie-Mamma till Maximilian & liten i magen sa...

Jag är med!
Den kostar 149 kronor!

Debbie-Mamma till Maximilian & liten i magen sa...

Tipsar om tävlingen här:
http://debbantavlar.bloggplatsen.se/2011/12/03/6791487-belladot/

deborapersson@hotmail.com

Anonym sa...

Åh, jag är med!
1 lott
Svar: den kostar 149 kr!

atarinakall@hotmail.se

ida sa...

den söta kostar endast 149:)
mvh ida
korny_@homail.com

Stefhanie sa...

Hej. den kostar 149 kr

citruzz90@hotmail.com

cammie sa...

Den Belladoten kostar just nu 149kr. Ord pris: 379kr

Min mail : tuschaa@hotmail.com

cammie sa...

Länkar oxå: http://tuschaa.blogg.se/tavlingar/2011/december/3-dec-1.html#comment

min mail: tuschaa@hotmail.com

Johanna Svensson sa...

Godkväll! Men vilken fantastisk tävling, jag är gärna med :)

1 lotten. 149 kr just nu med Ord. pris 379 kr

Johanna Svensson sa...

2 lotten. Har tipsat om tävlingen på min blogg här: http://haltbananskal.bloggplatsen.se/2011/12/03/6792043-tavling-hos-unikaerika-lucka-3/

Johanna Svensson sa...

och för 3 och sista lotten så prenumererar redan jag :)

Mail: Johanna_svene@hotmail.com

Ha en fortsatt trevlig kväll!

TinaZ sa...

Jag är gärna med. Den kostar 149 kr. Zakarias11@live.com

Spacegirl sa...

Jag tar en lott.
Den kostar 149:-

Spacegirl_@spray.se

Emelie - Mamman som älskar vitt sa...

Jag är med! :)

1. Ordpris 379, men just nu 149:-

Håller tummarna :)
Kram

X_emelie@hotmail.com

Helene sa...

hej jag är med och tävlar! :)

1. Den kostar just nu 149:-


helenewiklund@hotmail.com

Helene sa...

2. Tipsat här; http://helenewiklund.blogg.se/tavlingar/2011/december/utkast-dec-3-2011.html

helenewiklund@hotmail.com

Helene sa...

3. Följer dig redan sedan tidigare tävlingar på bloglovin. :)

helenewiklund@hotmail.com

Hanna sa...

Jag är gärna med och tävlar.
Den kostar 149 kr hos vuxenshoppen men jag vinner den hellre ;) Hoppas på tur!

Må gott!

Karolin Holmström sa...

Är gärna med och tävlar :)

Belladoten kostar 149 kr.

Har länkat på bloggen, http://catsandhamsters.blogg.se/2011/december/tavlar-om-valfri-belladot.html

Följer även dig på Bloglovin!

Kram!
karro.1992@hotmail.com

channe sa...

149 kr för den e på typ rea. kostar över 300 innan...denna ksulle jag ge till min singel 25 åriga syrra ha ha

chanetteofsweden@hotmail.se

Annika - drömmen om 11 barn [tävlingar i bloggen] sa...

2 lotter.

Den kostar 149kr
Följer dig redan på bloglovin!

Kram Annika
familjenpettersson@hotmail.se

Anonym sa...

149:-

Per
valo@live.se

Elin sa...

Jag vill absolut vara med och tävla :)

1. Denna rosa Belladot produkt kostar just nu 149:- då det är specialpris. Ord.pris på produkten är 379:-

kramar Elin (elin.sand@live.se)

Elin sa...

2. har delat tävlingen på min blogg (http://melinsand.blogg.se/2011/december/lucka-nr-3-leksaker-fran-vuxenshoppen-312.html)

Kramar Elin (elin.sand@live.se)

Elin sa...

3. Jag gillar redan din blogg på Bloglovin. Kommer inte ihåg vilket nummer jag fick då. Men gillade inlägget istället (hoppas det var okej också) och blev då nr6. (Elin Sand)

Kramar Elin (elin.sand@live.se)

Monia sa...

Den kostar 149 kr nu - har kostat 379.

moniasundgren@hotmail.com

Monia sa...

Har lagt till dig på bloglovin. Det var 95 följare före mig så jag antar att jag blev nr 96 ^^

moniasundgren@hotmail.com